Yli 80 % vastaajista olivat tyytyväisiä tai hyvin tyytyväisiä Sodexon palveluihin. Saamamme palautteen mukaan kaikkien palveluiden kohdalla korostuu asiakaspalvelun laatu. Asiakkaamme kiittävät Sodexon asiantuntevaa, osaavaa ja ystävällistä henkilökuntaa. Onnistunut asiakaskokemus on meille Sodexolla äärimmäisen tärkeää ja siksi onkin ilo lukea, että juuri siinä olemme onnistuneet erityisen hyvin.
Ravintolapalveluissa erityisesti kiitosta saa monipuolinen, runsas ja laadukas salaattipöytä. Lisäksi ravintoloissamme paljon positiivista palautetta saatiin esimerkiksi herkullisista kasvisruuista, vaihtoehtojen määrästä sekä ruuan mausta. Myös erilaiset ruokateemat ovat asiakkaidemme mieleen, kuten Bao Bun -teema ja syyskuussa järjestetty Holy Bowly.
Yrityspuolen ravintolapalveluissa saimme muun muassa seuraavanlaista palautetta:
Korkeakoulujen ravintoloista saimme kiitosta esimerkiksi seuraavista aiheista:
Kaiken kaikkiaan saimme runsaasti palautetta. Aiomme jatkossakin hyödyntää saamiamme risuja ja ruusuja varmistaaksemme, että palveluidemme laatu ja taso pysyvät vähintään yhtä hyvällä tasolla. Kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyymme vastanneille!